objektiv

Idag fick jag ett infall. Så jag köpte ett objektiv() et uv filter och entrådlösutlösare. Som jag ar funderat länge och så tänkte ja varför ska jag spara alla pengar jag tjänat nej nåfot måste man unna sig. och nu är jag så lycklig så lycklig. dessutom hittade jag(läs andreas) mitt stativ.

så ska jag bara få ner ett ordentligt photoshop. sedan ska jag ta foton efter foton. haha.

"jag är så lycklig jag är så lycklig månda tista onsta torsta , jag e så lycklig jag är så lycklig!"



.


Kommentarer
Postat av: Carmen

ohh jag hoppas att detta leder till mer bloggande med massa massa foton! :) lycklig jag skulle bli då!

2008-10-18 @ 17:57:33
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0