min dag

I dag har bestått av att gå upp tidigt åka till handels plugg plugg. Sedan gick jag och karln min och åt lunchbuffe. Smarigt. sedan tog vi en promenad åp backaplan till emause och så. Där efter träning och mina armar fick säg en rejäl omgång, synd braatt jg har så dåliga muskler att det gör ont att tränna armarna. Och nu sitter jag här har läst klart etiken borde läsa lagaran men mitt huvet är fullt med massa etik och så hr jag gjort ett eget plugg frågespel :P. så nu har jag manssa små rosa lappar som det står frågor och svar på. Vips så kan man förhöra sog själv. Hoppas att det ska ge mig ett godkänt på tentan nästa vecka. Det är verkligen et tips till alla som har massa ord att lära in.

på ena sidan står det tillexempel: evidens
och på andra sidan står det: gilltlighet i kunskap kopplad till omfattningen av och kvaliten på forskning inom ett område.

i morgon är det dags för seminarie och denna gången orkar  ag faktiskt inte plugga mer.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0