julkänsla


jag är både lycklig och galen över att jag i år längtar efterjulen redan nu. alltså jaghar alltid tyckt illa om jul. snö och mörker nej det tyckte jag inte om. Men i år helt annorlunda jag längtar efter att jag oc andreas ska jul pyssla jag ska hajulpysselkväll och baka pepparkakor och ha uppersitt kväll. på julafton ska vi vakna upp åka till en släkt sedan den andra. jaag verkligen längtar efter allt mysande. m det är jobbigt så här tidigt det är bara oktober. oxh jag kommer längta mig galen

Kommentarer
Postat av: Carmen

jag känner hur bloggandet kommit igång här! :)

Tack så mycket för igår! Det var himla mysigt!

2008-10-19 @ 21:48:16
URL: http://carmenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0