fullspekad dag

i dag har spenderats med lite plugg sedan ringde jenny och räddade mig och jag åkte in till stan och träffade sandrahenne och angelica vi fikade i hag mysigt så här på hösten. Och ska sanningen fram tycker jag om höst och för första gången någonsin längtar jag lite efter vintern.

sndra frsvann iväg och nu är hon borta i lång tid i australien sedan får hon fan ta och sluta resa runt. Vi andra gick  på stan och jag köpte gadiner finamed röda och bruna blommor på höst mysiga :P 

PÅ kvälle åt jag och andreas thai mat och sedan kom min bror och vi såg på ironman ochden var helt oki en ny tapp av supper hjälte filmer. så jg tyckere helt klart att den var värld och se fast jag inte var så peppad på det från början. Nu spelar andreas och bror gitarhero glad att jag slipper underhålla dom.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0