Stressad

ska hem till mormor och morfar snart äta middag och så. Sedan ska jag till mamma och pappa och ta ett familje kort som min farfar önskar sig fr se hur det går sedan tänkte jag övningsköra dte är väl lika braoch passa på tänker jag. Och sedan hem plugg plugg för på fredag är dettenta igen PÅ närvsystemet, sinnerna och det endorina systemet. FY fan hur ska det gå jag måste få in dte här det hade varit så skönt att klara allt på e gån slippa tänka på det på julen och så. Men det känns minst sagt tuft.

Uch j längtar verkliogen till jullovet det ska bli s¨å skönt jag ska verklogen försöka släppa en hel l av skoln bara ta dte lugnt oc njuta för sedan är dte ett halvår till sommaren.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0