sjukling

i dag har jag varit sjuk den här förkylnbinge vill inte ge sig och jag vill träna uuch. mysigt dock att andreas också var sjuk så slapp jagvara själv och i kcäll ska vi kolla på film kanske lite gotti med? fast det är juh bara torsdag. I dag har j underhållit mig med att vara galen på mig själv och the sims alltså jag har tappat bort fodralet med serenumret så ändra andledningen att jag kan spela ä för att jag använder någon annans men nu i dag vlle jag fixa massa nya grejer. men det verkar som man ,måste vara uppkopplad då och vips blev det så dåligt att jag inteka det efter som serienummret är fel. HALLÅ varför skriver dom inte det på cd skivan? det hde väl varit med praktiskt. I helgen ska jag ner i källaren och leta. uch.

anyway nu ska jag friskna till föri morgn måste jag till skolan vi ska gå igenom rörelseaåparaten(d.v.s. muskler och sklett) och man blir inte klok av boken så det ä'r bara att ta sig dit trotts allt bara 3 timmar.


så här ser andreas ut när vi umgås. jag ser ungefär lika dan ut fast i sängen med datorn i knät. för övrigt ser hanb ut som 5 på det här kortet.. det är han inte. :P

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0