lördag

jag tror vi alla, eeh du och jag? kan kostatera att det här med att hålla en blogg vid liv inte är min bästa egenskap. Har kännt mig helt utmattad pga skolan och förra tentan gick inte direkt strålande. I allafll nu är det helg och bara måndag och tisdag kvartills jul lovet. kanske blir dte mer aktivitet här då, ingat jag lovar dock.

Något som stör mig är viruset pådatorn jag blir galen och jag hittar inte skivorna till satorn så det ser ut som att det får bo kvar ett tag till då inget viruspogram går att instalera. Det gäller knske att bli vän med det som fågeln i vägen jag funderar på att döpa den tll något, det blir juh lite mer personlig på så vis och våran värd har väl glömt det eller så är han bara galet seg.

Något posetivt kan faktisktg sägas om skolan o allafall för på måndag är det mtspjälkniingen förmodligen galet kompliserat men endå Jävligt intresant tycker jag

nåväl i dag har jag tränat 50 min på stavgångsmaskinen(som säkert heter något tjusigt jag hoppas du fattar) sedan började jag på min ny inköpta bok en shoppaholics bekänelse ska bli intresant vart det kan föra mig verkar lovande en så länge. Känns bra med en lagom seriös bok jag orkar inte alla självbiografier om misshandlade barn för tillfället även om det verkligen är en a mina favorit kategorier annars det eler psykliskt sjuka och depprimmerande. Nu allså en halv vändning shopping lyx men endå "lite" ekonomiska problem.

solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0